fredag, oktober 05, 2012

Packar

Imorgon åker Kalle och Nemo till Dalarna för att vara med på älgjakten. Jag och Leon får stanna hemma eftersom jag precis börjat jobba och Leon precis skolats in på förskolan. Jag har varit ifrån Nemo som mest i två dagar på över tre år, tänk om jag dör av saknad?? Nej då det gör jag nog inte men jag kommer att sakna honom riktigt mycket.

Men det kommer bli bra att få vara ensam med Leon ett tag. Om jag är ledig någon dag i slutet av nästa vecka ska vi nog åka och bada och ha en riktig mysdag.

Och erbjudandet om att få passa honom lite i veckan kvarstår så var inte blyga. Det finns nog av Leon så det räcker till alla.



4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul för Nemo,hoppas resan går bra.Gillar din kommentar om Leon.Kram från moster.

Evelina sa...

Bara att komma hit och lämna honom en stund, finns gott om bra rundor att springa i Degeberga :)

Linnéa sa...

Moster: nemo längtar efter er. :) på dagis häromdagen sa han: jag ska åka till mormor och morfar! Och till flickorna!

Eve: hmmm då vet jag vem som får följa med på springturen och guida! :)

Evelina sa...

ehhhh Bena på moppen då eller????