söndag, oktober 07, 2012

Höstkrans

I förmiddags begav jag och Leon oss ut på en långpromenad i skogen tillsammans med Jenny, Oliver, Noah och Daisy. Målet var att samla material till en höstkrans att hänga på ena stalldörren. Det var perfekt väder idag, lite kylig men härligt frisk luft, lite sol och vi var ute i två timmar. Leon somnade på vägen och fortsatte sova när vi kom hem så jag knåpade ihop kransen själv.


Den var lite finare innan jag tappade den i marken, men vad gör det om 100 år..

Nu ska Leon strax äta och jag försöker knåpa ihop en matlista så vi kan åka och handla. Vad svårt det är att hitta på grejer när det bara är jag och Leon! Tror vi kör på typ tre rätter och varvar med hela veckan...

1 kommentar:

Jöns Marie sa...

Fin krans! Jag har också höstpysslat lite och ska till veckan fixa det sista med lite ljung, murgröna och prydnadskål. Kul att pyssla och göra fint!
Matlistor är verkligen träliga...