lördag, oktober 13, 2012

Egen tid med stort E!

Jag ska jobba idag och imorgon och eftersom Kalle är iväg så ska farmor Karin vara då snäll och passa Leon. Och inte bara när jag jobbar utan han ska sova hos henne inatt. Vet ni vad det innebär? JAG FÅR HELA KVÄLLEN ENSAM, SOVA SJÄLV INATT OCH VAKNA SJÄLV IMORGON! Jag har ett stort behov av att vara ensam men det är väldigt sällan jag är helt själv. Så ikväll ska jag fortsätta på mitt Dexter-maraton som jag påbörjade igår och jag ska verkligen njuta av lugnet.


Leon slog på stort och sov till 7.30 idag! Det har bara hänt två gånger förut och jag var helt chockad när jag vaknade.

2 kommentarer:

Jöns Marie sa...

Härligt med egentid! Nu får du passa på att verkligen njuta och skämma bort dig själv =)

Anonym sa...

Passa på och njut om du kan,men risken är stor att du kommer att vanka runt i huset som en äggsjuk höna.Kram från moster.