onsdag, oktober 31, 2012

Klippstuga

Ikväll har vi haft frisörsalong här hemma. Nemo fick luggen och topparna trimmade och det gick bra efter en Kinderäggsmuta. Sen så ville jag testa en ny frisyr på Leon och det blev jättefint. Nej nu ljög jag, det blev katastrof och Kalle fick köra och låna en trimmer för att det inte skulle bli alltför likt den där Fantareklamen som gick för 100 år sen, minns ni? Nu är min söta lilla pojke inte lika söt längre och jag ångrar mig sjukt mycket.. Varför tog jag inte bara nacken??


Vad har jag gjort??? Ångest....

4 kommentarer:

Jöns Marie sa...

Det växer ut, ser ju fränt ut!

Marie sa...

Ååååå vad jag känner igen känslan!! Har gjort lika med Axel för något år sedan och jösses vad jag hade ångest! Men vet du vad?! Det växer ut...;-) Så släpp det! Han är lika söt som vanligt. Kram!

Ninni sa...

Haha!! Vi gjorde samma med Cedric, han ville ha långt hår så han kunde ha Lilys klämmer så han har sparat sen i somras. Men nacken blev för lång så när den skulle trimmas rök allt hår. Ops

Jenny Shima sa...

Jag gjorde några tappra försök med saxen när Oliver var yngre men det har jag slutat med.
Leon passar däremot jättebra i sin nya frisyr och det växer ju ut:).