måndag, september 03, 2012

Zombies, run!

Nu har jag provat både de nya skorna och appen Zombies, run! Sjukt bra, båda två! Skorna fick mig att sväva på moln och var riktigt bekväma. Och historien som utspelade sig i mina öron gjorde det väldigt roligt att springa. När det var fem minuter kvar blev jag jagad av en zombie och jävlar vad benen gick, jag tror jag höll 5.30-fart hela sista kilometern. Jag rekommenderar verkligen appen om man tycker det är kul med zombies och vill ha en utmaning. Jag ÄLSKAR ju zombies och är livrädd för dem så jag lever mig verkligen in i spelet. När jag blev jagad så sprang en hund mot mig innanför ett staket (i verkligheten alltså) och skällde och jag blev så jävla rädd, och glad! Nu längtar jag jättemycket tills jag kan fortsätta på nästa mission.



2 kommentarer:

Ninni sa...

Hahaha!! Jag hade dött av att springa ensam i skogen och bli jagad av zombies!!

Unknown sa...

Haha låter ju helt galet!