tisdag, september 18, 2012

Första dagen

Leons första dag på förskolan gick jättebra. Han upptäckte rutschkanan och spenderade förmiddagen med att åka den om och om igen. Lunchen åt han med god aptit och sen somnade han utan problem med de andra barnen. Han sov inte så länge men det är ju inte så konstigt på ett nytt ställe med en massa barn omkring sig. Han verkade ha roligt och jag tror det kommer bli jättebra.


Jag hade planerat in ett zombielöparpass idag men det kunde jag ju glömma. Tjock i halsen och tung i huvudet. Jag MÅSTE bli frisk till på söndag. Då är det Iformloppet och eftersom löpningen gått så bra på senaste tiden var jag riktigt peppad på att försöka slå personbästa på milen. Men just nu är jag glad om jag blir frisk så jag kan springa det överhuvudtaget. Jag tröstade mig med att beställa ett par långa löpartights och en långärmad löpartröja. Kvällarna är kalla nu och värre blir det. En keps och en bra pannlampa ska jag också fixa så jag vågar mig ut i mörkret.

1 kommentar:

Fnulan sa...

Så skönt att det går bra!!!