fredag, september 28, 2012

Det där lilla extra

Storhandlingen är avklarad och det är så gött med en välfylld kyl och att ha mat hemma för en vecka framöver. Jag är ju så redig att jag gör en lista med vad vi ska äta i en vecka framöver och den gör jag ofta utifrån reklambladet från Willys. Har de bra pris på till exempel lax och bra erbjudanden på tacogrejer så då kör vi på det. Ååå vad jag känner mig som en rolig och helt crazy person när jag tänker på vad jag skriver! Ni måste tycka min blogg är så spännande.

Jag for på Systemet för att köpa lite vin och killen i kassan gjorde min dag genom att fråga efter leg. Jajjamän, visst har jag MIN LEGITIMATION med mig, den som man måste visa om man SER UT ATT VARA UNDER 20, sa jag glatt och langade fram mitt leg där jag har svart afro och en dermal i pannan.


Så nu är det fredagsmys resten av dagen. När jag hämtat barnen blir det en fika i byn eller lite lekparkshäng och sen ridning på 4h-gården. Sen hem och ta ett glas vin och börja på maten, ikväll blir det fajitas!

1 kommentar:

Ninni sa...

Cupon-queen!!! Jag älskar oxå rabatter och kuponger :)