måndag, september 03, 2012

Taggad

Ikväll ska jag springa och jag längtar! Dels för att jag ska prova mina nya skor och dels för att jag tagit hem appen Zombies Run. Det är ett spel som också mäter sträcka och tid precis som RunKeeper. Man blir jagad av zombies och har hela tiden en röst som pratar med en och så ska man samla grejer för att sedan komma vidare i spelet. Man kan ställa in så att man plötsligt blir attackerad av zombies och då måste man springa fortare och hålla den hastigheten i en minut för att komma undan. Visst låter det sjukt kul?? Jag har läst många som testat den och tycker det är sjukt läskigt så jag ser fram emot att prova den. Just nu kostar appen endast 22 kronor istället för 55, skynda fynda!


Starta appen Zombies, Run! när du ska ut på löprunda så varvas din musik med radiomeddelanden om att du är jagad av zombies. Det hela är lite som en ljudbok för den som tränar med en sammanhållen historia där du blivit utsedd till “Runner 5″ som måste springa för att hämta förnödenheter, springa för att rädda personer som är fast utanför den säkra staden och springa för att hitta botemedlet till viruset som skapat alla zombies. Ett uppdrag motsvarar en löprunda.

1 kommentar:

Maja sa...

Nu MÅSTE jag ju ut och springa!!! Mhhha