torsdag, september 13, 2012

Laris Änglar

I lördags fick vi två jättefina smartphone-skal i goodiebagen. Ett till IPhone 4/4S och ett till Xperia. De är jättefina och står för något mycket speciellt.

Sommaren 2012 fick Lari beskedet att han hade fått akut leukemi. Detta besked kom precis efter hans familj hade påbörjat en renovering av sitt mögelskadade hus.

Familjen har nu inget hem, samtidigt som de ska kämpa mot cancern.

Köpet av detta skal skänker 90 kronor till den fond som finns för att ge Lari och hans familj ett hem att bo i.



Tyvärr har jag varken en IPhone 4/4S eller Xperia men vill väldigt gärna att skalen ska komma till användning så jag tänkte lotta ut dem här. Det enda ni behöver göra för att vara med är att skriva en kommentar med er mailadress och vilket skal ni vill ha. Tipsa gärna om det här inlägget i er egen blogg om ni har någon så att fler får upp ögonen för Laris änglar.

På söndag drar jag två vinnare, så lämna er kommentar NU!

11 kommentarer:

Hili sa...

Jag är jätte gärna med och tävlar om Iphone skalet :) <3

Emma sa...

Jag vill oxå vinna! Tävlar om iPhone skalet då jag inte har nån xperia. Tipsar andra på min blogg.

Jenny Shima sa...

Cancer drabbar alla oavsett bakgrund, kön eller etnicitet. För tio år sedan gick min svärmor bort i cancer endast 49 år gammal. För mig är det självklart att tävla om något som går till en bra sak. Jag har en Xperia..

Anna sa...

Jag tävlar gärna litta om skalet till Xperian eftersom jag ju just blivit pålurad en sådan modernitet. Då jag alltid tappar mobilen i golvet så skulle en stötdämpare komma väl till pass. Barnets lilla kompis har dessutom leukemi också och självklart känns det lite extra bra om man blingar runt med en stötdämpare vilken även gynnar andra goda (och lite viktigare) saker här i världen.

Wiktoria sa...

Intresserad av lite tavlor till hemmet? Kolla gärna min sida: http://pinturadesign.blogg.se/
Varför inte en namntavla tex? ;)

Anonym sa...

Hej, jag är gärna med och tävlar om ett iphone skal.

kram Cee

http://ceeslivoframfart.wordpress.com/2012/09/13/tavling-iphone-skal/

Maja sa...

Åhhh! Vill gärna ha de guldiga iPhone skalet!

Maua sa...

Jag vill ha iphoneskalet! :) grymt fin tanke med försäljningen av skalen.

FridaK sa...

Jag vill gärna vara med i tävlingen om ett iPhone-skal.

äppelblomman sa...

Sååååå klart vill jag vara med och tävla om detta! Lägger uppp den i mitt högra hörn på bloggen!
karolinjohansson85@hotmail.com
'Kram K

äppelblomman sa...

Och jag vill vara med och tävla om ett ajfånskal!;-)