torsdag, september 13, 2012

Onepiece * 2

Kalle är på föräldramöte och jag och pojkarna myser i soffan. De är nyduschade och har sina nya onepieces på sig. Nu har Leon blivit så stor att man kan köpa kläder från samma avdelning till dem och då tycker jag det är roligt att köpa lika, lite töntigt jag vet.


När Kalle kommer tillbaka ska jag träna intervaller så jag hoppas det inte blir sent. Och sen tänkte jag börja läsa Heja heja! Jag är så dålig på att läsa böcker nuförtiden men har en hel hög olästa som jag vill ta itu med.



2 kommentarer:

Sara - Ensamstående mamma sa...

Hej!

Jag vill tipsa dig om en tävling där du kan vinna den perfekta presenten eller julklappen till barn - en personlig sagobok där barnet själv är huvudpersonen :)

http://dolphin.blogg.se/2012/september/vinn-en-personlig-sagobok.html

Hoppas allt är bra!

one piece för barn sparkdrakt.se sa...

Åh så fina dräkter.