lördag, september 29, 2012

Me&I

Vi är hemkomna från ett väldigt trevligt me&I-party. Barnen lekte och jag shoppade, nyckelorden för det jag köpte idag är brunt, velour och retro.


Det fanns en tunika som var brun med gula äpplen som skrek 70-tal och den var så fin! Tyvärr fanns inte den som tröja, jag hade velat ha den till Nemo. Jag provade faktiskt tunikan på honom men den var lite för lång. Han tyckte om den och jag bryr mig egentligen inte, han kunde absolut ha en tunika men på grund av att många andra föräldrar gärna lär sina barn vad som är "rätt och fel" när det kommer till kläder så fegade jag ur. Fan, hatar att det ska vara så...

Nemo hade iallafall väldigt roligt idag men det tog på krafterna.


Nu är det matdags för barnen, korv och pommes. Jag väntar med att äta tills Kalle kommer hem. Han är i Agusa men när han kommit hem ska vi äta lite god plockmat tänkte jag. Vi äter oftast tillsammans men ibland är det skönt för arma föräldrar att få äta i lugn och ro en fredag- eller lördagkväll...

1 kommentar:

Ninni sa...

Härligt med lite vuxentid.

Och precis de kläderna jag hade kunnat tänka mig att köpa :)