onsdag, september 05, 2012

The zombies got you!

Ikväll har jag varit ute och kört mission två på Zombies, run! Två zombiechases var det nu och jag blev tagen båda gångerna fast det fattade jag inte förrän när jag läste loggen. Skit också, jag sprang så fort jag orkade och trodde att jag drog ifrån. Blev av med totalt sex items som jag plockat upp, störigt! Men jag blev helt ärligt rädd när de döda flåsade mig i nacken och fast det var uppför och jag var dödstrött så ökade jag. Tror dock att jag ökade försent, måste spurta direkt nästa gång.

Det blev en bra tid totalt iallafall, 6 kilometer på 36 minuter, och med det tempot (6,04) skulle jag klara att springa Veberödsrundan på under 43 minuter. Men vi får se om jag klarar det, utan zombiechases tappar jag lätt farten, å andra sidan blir jag mer peppad på lopp. Kul är det här spelet iallafall och det blir ju en fartlek vilket är precis vad jag behöver.



1 kommentar:

Lena sa...

Åh jag måste testa det där. Har tvekat länge, men de flesta verka tycka det är bra =) Vilken version använder du dig av? För det finns väl flera? Typ gratis och fulla versioner osv..