söndag, september 23, 2012

Redo?


Om en halvtimme ska jag ta bussen till Malmö för att träffa Kalles mamma och lämna Leon till henne. Sen ska jag möta upp Suzan och Mirijam och vi ska hämta våra nummerlappar för klockan två går starten. 10 kilometer och det är kallt och ruggigt, men så länge det inte är halv storm så är jag glad. Svårt att veta vad man ska ha på sig men jag har packat med lite alternativ. Så, nu är jag redo tror jag. Drömgränsen för dagen blir ju under 60 minuter, skamgränsen är över 65 minuter. Vart står ni och hejjar?



3 kommentarer:

Elin sa...

Hejar hemma i soffan med en skål popcorn på magen.
*skäms*

Anna sa...

Samma som Elin typ. Fast jag skäms inte för mig. :P Däremot tycker jag att du är fantastiskt duktig och önskar dig massa lycka till! :)

äppelblomman sa...

Hejar oxå här hemifrån! Hejja dej Linnea, du är såååå grym!
Kram K