söndag, september 02, 2012

Kalas

Oj oj oj, klockan är halv två och jag är uppe än, det kommer jag få sota för imorgon. Det har varit ett roligt kalas! Min farmor och Börje, Kalles föräldrar, Maggi, Ola och Alba och Jörgen har varit här. Jörgen är fortfarande kvar och sitter och kallar mig kärring.


Vi har ätit gott ikväll iallafall! En massa olika plock bjöd jag på och det verkade uppskattat.


Vitlöksbröd, kräftor, västerbottenostpajer, ölkorv, brieosttårta (som var to die for!! Ni ska få receptet), löjromscrostini, crustader med svampstuvning, fläskfilé, tomat- och löksallad och köttbullesnittar.


Istället för tårta hade jag bakat Leilas bounty cupcakes, jättegoda och mäktiga.

Jag har fått fina presenter som jag ska visa er imorgon eftersom det är för mörkt för att fota nu. Tack för era födelsedagshälsningar, ni är för goa!

3 kommentarer:

Ninni sa...

Jisses så gott!! Blev helt hungrig!!

Elin sa...

OMG som du har fixat!
Håller med Ninni, blev hungrig.

Marie sa...

Ja jösses du måste ju bara vara bäst på att fixa med kalas!!
Alla recept mottaget tacksamt! :-)