söndag, september 09, 2012

Söndag

Planen vag att börja söndagen med ett långpass löpning på minst en mil, men när jag stod redo i mina nya (underbart sköna!!) träningskläder körde allt ihop sig så det blev inget. Tänkte springa ikväll men Kalle kom hem så sent så det blev inte heller av.

Men dagen har varit väldigt bra. Jag och kidsen åkte till familjen Ernhake och gav barnen presenter och hängde. Nemo och Cedric leker så fantastiskt bra. I flera timmar lekte de helt själva, uppe på Cedrics rum och ute och de bråkade inte och det var inget gnäll eller gråt. De lekte med monstertruckar, bilar, jagade varandra och cyklade. De funkar nog så bra ihop för att de är rätt så lika, lugna och lite ensamvargar med en passion för fordon med fyra hjul..


Ikväll har jag och Nemo haft så mysigt. Vi låg i soffan och pratade och tittade på Moraeus med mera och det är så härligt att höra hans tankar och funderingar.

Imorgon börjar min sista vecka som mammaledig, det ska jag fira med att jobba några timmar..

1 kommentar:

cecce sa...

Hej!
Så det är här du håller hus:-)!! Så kul att få träffa dig och smaka av din fantastiska kaka! Pelargonkaka! Jättegod! Roligt att få smaka något nytt på kakfatet och jag ser fram emot receptet!

Kram Cecce