lördag, september 29, 2012

Högt & Lågt

Psykbryt gånger tre kan beskriva den här förmiddagen. Barnen, speciellt Leon, har varit högt och lågt och överallt och ingenstans. Leon klättrar upp och "snabbar" och allt han gör måste Nemo lägga sig i. Och eftersom det var uppstigning 5.30 idag var det trötthet varvat med rastlöshet som satte igång galenskaperna. Jag borde ju gått ut med dem men jag ORKADE INTE. Jag är också trött och så är det grått och regnigt ute och det blir msn ju lite oinspirerad av efter någon vecka. Efter att Leon vänt upp och ner på tallriken och kastat mat i hela köket la jag honom i vagnen och nu sover han gott. Jag och Nemo har tänt doftljus och jag ska dricka en kopp te och om en timme är det dags för Me&I-party hos Jenny, det ska bli så roligt! Hoppas det serveras ett och annat bakverk, det behöver jag idag...






2 kommentarer:

Jöns Marie sa...

Snabbar?

Linnéa sa...

Japp, nemo kallar honom för Snabbaren. Han menar Sabbaren. :)