tisdag, september 25, 2012

Tisdag


Tidig morgon idag igen, men klockan var närmare sex än fem iallafall... Regn och grått ute, vi tar bilen till förskolan idag för när jag lämnat pojkarna ska jag lämna bilen på service, härlig utgift. Och så köpte vi en till bil i söndags, en lila! Eftersom jag avslutar min mammaledighet första oktober får jag inte så mycket pengar den här månaden och Kalle fick en vecka mindre lön eftersom han var pappaledig i augusti. Det plus bilservice, bilköp plus alla andra härliga räkningar gör oktober till en riktigt fattig månad. Så vill ni bjuda fattigmansfamiljen på middag kommer bi gärna! Fast det måste vara gångavstånd eller så får ni hämta oss för vi har inte råd att köra någonstans.

När jag dumpat bilen på Toyota ska jag ta en springtur tänkte jag. Det blir lugnt tempo eftersom benen är lite stela efter söndagens prestationer men jag ska köra ett mission av Zombies Run! så det blir lite fartlek iallafall.


Iformloppets bästa lag, EVER!

Inga kommentarer: