onsdag, november 09, 2011

Utmaning!

1. När ingen ser eller hör mig....
Brukar jag sjunga!

2. Jag går aldrig hemifrån utan...
Hmmm jag vet inte riktigt men helst inte utan kläder på kroppen!

3. Min blogg heter som den gör för att...
Jag svarade nyligen på samma fråga i ett inlägg så det vet ni ju..

4. Om jag vågade skulle jag…
Vad tråkig jag är, kommer inte alls på några roliga svar! Men jag skulle ju vilja skriva den där boken nån gång. Fast det handlar kanske inte om mod utan mer om tidsbrist och inspiration.

5. Om 10 år kommer jag att....
Vara 41 år gammal!!! Fatta vad sjukt!!



2 kommentarer:

Eijlert... sa...

Här har du en bok att börja skriva i till din självbiografi ;)
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9185869996

Hihi.

PS: Ligger flera bilder ute nu

Elin sa...

Åh vad kul! Den här utmaningen ska jag också göra!