tisdag, november 08, 2011

Crap

Dagen började bra. Jag fick följa med snällaste Jenny till Ikea och jag köpte MASSOR med ljus, julklappspapper, lite tyg, en salladsslunga och annat som är bra att ha. Hämtade Nemo på dagis och blev glad för att kartongerna som kaninerna ska skickas i hade kommit. Sen körde allt ihop sig och blev crappy och jag höll på att få ett bryt och ville bara gråta och skrika. Orkar inte skriva allt krångel men det verkar lösa sig imorgon iallafall tack vare en ängel i huset bredvid.

Nu hoppas jag på att de desperata hemmafruarna kan få mig lite gladare och att morgondagen blir bättre.


Jag och Nemo i lördags. En underbar dag.

1 kommentar:

Eijlert... sa...

Blev det lite bättre med en dos Desperate?
Så sjukt spännande med att Bree ska vara med i ett projekt på "brottsplatsen". Sen blir jag så störd på Gaby som inte kan tänka på andra än sig själv... jag tror att Carlos kommer ta livet av sig för att han mår så dåligt över det som hänt.
Det roligaste i detta avsnitt var iaf Susan. Hon är så flummig. Hihi.

Kram