torsdag, november 24, 2011

Tandläkarväder

Jag har varit effektiv idag och har städat till kaninerna och i huset. Dammsugit, torkat golven, lite dammtorkning och en maskin tvätt. I helgen ska det adventpyntas och det ser jag fram emot.

Jag och Leon slappar lite nu innan Nemo ska hämtas. Jag har lovat honom att vi ska gå och rida idag och innan dess tänkte jag vi skulle gå och fika. Men det beror lite på Nemos dagsform. Är han lika tjurig som igår när jag hämtade honom blir det definitivt ingen fika.

Ikväll ska vi äta tacos! Så mumsigt! Vi tjuvstartar helgen lite idag med fika och tacos, lite fredagskänsla på en grå och regnig torsdag. Det behövs ibland.


Jag har lite grejer på gång på kaninfronten, mer om det i ett annat inlägg!

1 kommentar:

Anna sa...

Gråvita skyar - tandläkarväder nån grävmaskin som sliter upp en cykelväg vid fotbollsplan.
Bästa Lasse!