onsdag, november 23, 2011

Stök

Det var ingen fara med Leon, egentligen tyckte doktorn det var lite förhastat av sköterskan att säga att vi skulle komma eftersom han haft feber så kort tid. Men bättre en gång för mycket än en för lite.

Febern gick ner till 38,3 och nu när jag tog tempen var den nere på 37,8 så det går åt rätt håll. Hoppas han är feberfri imorgon.

Men så typiskt, vi skulle äntligen hälsa på Juristen och den nya bebisen imorgon eftersom vi fick ställa in sist för då hade jag feber, och nu Leon. Hoppas jag hinner träffa Viktor innan han börjar gå..

Nu ska jag ta en dusch och prova mina nya produkter från Macadamia! De kom redan idag, snacka om snabb leverans. Jag beställde från eleven.se, de ska tydligen ha bäst priser också.


Nemo har lekt mycket på sitt rum idag. Han kan verkligen konsten att leka med ALLT.

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Hoppas M funkar för dej nu!!!
Skönt att Leons feber redan har gått ner!
Kram K