onsdag, november 30, 2011

Piller för onormalt starka armar

Hur i all världen orkar alla Hollywood-mammor gå runt med sina barn på armen hela tiden? De shoppar, flanerar, reser.. ja allt medan de har sin unge lite käckt på ena armen. Leon väger typ 6,5 kilo och jag blir trött i armarna nästan direkt om jag går runt med honom. Och det är ju inte så att Hollywood-mammorna har en rejäl höft som avlastar... Jag tror de äter något slags piller för megastarka armmuskler, eller så stelopererar de armen så att den inte går att böja så ungen kan sitta stadigt där.



2 kommentarer:

Ninni sa...

Jag undrar vad de ger sina barn för mat??! För de har aldrig kräkfläckar, matrester, jordiga små händer eller snor utkletat på kläderna. Hur lyckas de vara rena??

Eijlert... sa...

Något märkligt är det måste jag hålla med om, kul tanke där om steloperationen. Haha.