onsdag, november 09, 2011

Helt galet

Men nu ska ni få höra, världens sjukaste!! När jag berättade för Juristen att jag trodde jag skulle föda i bilen till BB så sa hon: Men hur kan man vänta så länge innan man åker?? Och vet ni vad hon sen går och gör?? Hon föder hemma i vardagsrummet!! Och hon bor typ granne med BB! Det är helt galet, jag trodde hon drev med mig. Igår kväll började hon känna att något nog var på g, vi messade lite och när jag gick och la mig var det fortfarande rätt lugnt. De var inne på koll och då var hon öppen 3 cm och hade inte jättemycket värkar men sen gick det undan och drygt en timme senare var lille Viktor född. Hemma. I soffan. Det är en jävla tur att de har skinnsoffa.

Grattis världens bästa Juristen!! Du är bäst, vilken superkvinna!! Och grattis till Rille och storasyster Emilia!





5 kommentarer:

Hili sa...

Hahahahahahaha Spiken är en sann hjälte!!!! Tur dom har skinsoffa!! hahahaha du är underbar!
Fick mess av henne i morse, ska bli spännande att höra alla detaljer!

Eijlert... sa...

Wow det var inte illa! Vilken rolig historia, verkar som allt gått bra också.

Lundström sa...

Haha ...Gud vad gött att allt gick bra. Fin liten bebbe!
Kram

Elin sa...

Wow, det är verkligen häftigt! Och lite läskigt... Jag är jätterädd att behöva föda barn hemma nån gång - hu! Kan du inte be henne skriva förlossningsberättelse och att du delar den till oss? Jag är nyfiken! :)

äppelblomman sa...

Men guuud va häftigt! Ja där ser man att man kan ALDRIG veta hur det ska gå när man ska föda barn! Häftig berättelse!;-)
Kram K