onsdag, november 16, 2011

Inställt samtal

Idag skulle vi varit på utvecklingssamtal på dagis men det blev tyvärr inställt. Kalle hade tagit ledigt halva dagen men som tur var hade han inte åkt från jobbet när jag ringde så han kunde fortsätta jobba.

Jag har hunnit en liten bit på mitt nya virkprojekt när Leon sovit och jag är stolt över att jag lyckades klura ut det. Mönstret var svårare än jag trodde med en massa nya begrepp men efter att ha provat mig fram samt googlat så löste jag det helt själv!

Snart ska vi gå och hämta Nemo och jag vet inte vad vi ska hitta på. Oftast går vi till en lekplats och sen till 4h-gården men jag skulle vilja göra nåt annat för omväxlings skull. Igår matade vi ankorna och det tyckte Nemo var kul. Idag kanske vi går direkt hem och leker inne.


Nemos nya frisyr. Vi klippte honom i söndags och det var välbehövligt.

Inga kommentarer: