fredag, november 04, 2011

My 5 BFF's

Elin hade en jätterolig fråga i sin blogg som jag har funderat ett par dagar på.

Om du fick välja 5 personer/karaktärer från filmer, serier eller tv-program att hänga med – vilka skulle det vara, och varför?

Patsy och Edina


Sjukt roliga ladies som jag aldrig tröttnar på. Jag och Marika sa alltid att hon skulle vara som Edina och jag som Patsy när vi blev äldre. Med dem skulle jag aldrig ha tråkigt!

Michael Scofield


Är ni förvånade? Trodde inte det. Michael är ju the love of my life, mer behöver jag inte säga.

Earl Hickey


Så roligt att få hänga i Camden County och leva riktigt trailer trash-liv med Earl, love it!

Jack Sparrow


Sjukt rolig, sjukt snygg. Case closed.

Vilka hade ni hängt med?

5 kommentarer:

Lundström sa...

Jag skulle välja hela FRIENDS gänget,David, Jennifer, Courteney, lisa, Matt och Matthew. Måste ju vara KUL och galet. Kram

Anonym sa...

Den ska jag fundera på lite... Återkommer med svar snart!! :)

Kram Jenny

Juristen sa...

Jag trodde nästan du skulle välja nån från DH eller GA! Åååååhhhhhh älskade Michael Scofield!!! Always in our hearts!

Elin sa...

Weee, vad kul att du hakade på utmaningen! Du är den enda som gjort det, visst är folk tråkiga!? :-/

Anonym sa...

Ååå vad jag måste kolla på Helt hysteriskt nu!!!/Marika