tisdag, november 15, 2011

Siljesvärd Design

Äntligen så är jag klar med filten jag påbörjade i augusti! Eftersom jag allt som oftast har en väldigt liten person fastklistrad i armarna finns det inte så mycket tid för att virka men igår gjorde jag det sista. Och jag blev otroligt nöjd, det här är världens kanske finaste filt säger jag helt oblygt. Den var inte så svår att göra men det tar rätt lång tid och många garnnystan eftersom man virkar fram och tillbaks. Men det var helt klart värt mödan för jag är kanonnöjd.

Mönstret hittade jag i boken Virka Vackert och idag köpte jag garn för att påbörja ett nytt projekt ur samma bok. Dock är det en julklapp så ni får se sen vad det blev.

7 kommentarer:

Hili sa...

Jätte fin! Du kan ju snart börja ta upp beställningar :)

Lina sa...

Ja, verkligen fin! :-)

Jöns Marie sa...

Vad fin filten blev =)

Anonym sa...

Det är helt klart världens finarte filt.Grattis och kram från moster.

äppelblomman sa...

Åhh helt underbar ju!!! Du är ju en stjärna på att virka! Va avis jag blir, vill oxå ha såna kunskaper...
Kram K

Linda sa...

Vad duktig du är! Filten var jättefin, och fina färger valde du också!

Zarah - mamma till två små och matte till mops sa...

Åh vilken fin! En sån vill jag med ha!! Vad duktig du är.