torsdag, november 03, 2011

Slut i rutan

Usch vilken dag det har varit. Jag känner mig så trött och tom och ja... uppgiven. Jag har haft en tryckande huvudvärk hela dagen och känt mig stressad. Men jag har fått allt gjort, tack vare Kalle. Han är en riktig ängel och hjälper mig med kaninerna jättemycket. Han tog Herr Kanin ur buren och konstaterade att han varken var svullen eller hade blod i någon kroppsöppning. Så vi får se vad obduktionen visar. Jag har städat ur burarna och hagarna och Kalle har bränt med gasolbrännaren. Kalle tog ur husen så vi ska göra rent dem ordentligt imorgon.

Jätten och Smilla verkar må bra och beter sig som vanligt och ser ut som de ska. Och lilla Stjärna! Åå hon är helt underbar, världens gosigaste lilla kanintjej. Och hon verkar trivas jättebra så jag hoppas verkligen jag får ha kvar henne länge.



3 kommentarer:

Marie sa...

Kram på dig!

äppelblomman sa...

Uscha va hemskt att mista dessa kaniner...
Skönt att hon ändå är vac nu!
Inga mera tråkigheter nu!
Stora kramar K <3

Evelina sa...

Vad fin hon är, hoppas hon får fortsätta att må bra. Kram!