lördag, november 12, 2011

Feber

Jag tror jag har feber. Har frusit och svettats inatt, huvudet värker och huden gör ont.. Har tagit två Alvedon nu och hoppas på det bästa. Så tråkigt, skulle ju rida idag och imorgon ska jag hälsa på Juristen och nya bebisen.

Leon och Kalle sover och jag och Nemo tittar på Pettson. Igår efter pizzan tittade vi på Doktor Snuggels och när Nemo lagt sig somnade vi allihop i soffan. Jag är ingen soffsovare så bara det är ett tecken på att jag inte är riktigt kry. Vid tolv gick jag och Leon in och la oss i sängen och jag vet inte hur länge Kalle låg kvar och sov ute i soffan..

Vi får väl se vad det blir av den här dagen. Att bara ligga i soffan är väl uteslutet..



1 kommentar:

Lina sa...

Åh nej! Krya på dig o gör minsta möjliga idag så du får vilat lite..