tisdag, november 01, 2011

TÄVLING!!

Idag slår Ninni och Mikael upp portarna till sin nya webshop
CIRKUS ERNHAKE

och det firar vi med en tävling!




Det enda ni behöver göra för att delta är att gå in här och välja vad ni skulle vilja ha om ni vann, skriver det i en kommentar i det här inlägget tillsammans med namn och mailadress. Om ni har en blogg och tipsar om tävlingen där med en länk hit så har ni en extra vinstchans!

1 pris: 300 kronor att handla för
2 pris: 200 kronor att handla för
3 pris: 100 kronor att handla för

Tävlingen pågår till söndag den 6 november då jag drar tre lyckliga vinnare!

Och för att fira ytterligare så ger Cirkus Ernhake er 20% rabatt på hela sortimentet under premiärveckan om ni går in och gillar dem på Facebook!

LYCKA TILL!!

28 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med tävlingar!!

Jag skulle nog köpt scones reseptet i skrivstil i sådan väggdekor. För min pappa brukade baka scones på helgmorgonen när jag va liten!!

Med vänlig hälsning, Jenny Palmqvist
jenny.palmqvist@hotmail.com

Anonym sa...

Jag skulle vilja ha A home without a dog... för det var väldigt tomt när vi inte hade hund så den texten passar bra.

Inga Lill Eriksson
ingalill73@hotmail.com

Lina sa...

Åhh, jag vill vinna :-) Väljer det snygga trädet o sätter upp det i vardagsrummet på väggen som aldrig får nån tavla.. /Lina, appagrunk@gmail.com

Anna sa...

Så roligt med tävling! Jag och Anders hade köpt världskartan och den hade fått en plats ovanför vår soffa i vardagsrummet. Så när vi äntligen har vårt efterlängtade barn så kan vi peka ut vart hon/han kommer ifrån och vart ifrån Sverige det ligger!
Anna Celander
langtanefterdig@live.se

Mirijam sa...

Åh! Jag vill ha Banksy-flickan som släpper iväg ballongen! (har bloggat!)

mirijam.geyerhofer@gmail.com

Anonym sa...

Vill ha "A home without a dog..." för det stämmer så bra.
Mvh/Lena Johansson
lenajohansson56@hotmail.com

Lina - iamraur@gmail.com sa...

Jag hade valt bilbanorna x2 till slurken :)

Silverpiraten sa...

Hej, vilken fin sida! Lite svårt att välja men trädet var riktigt vackert och skulle onekligen passa fint i vårt vardagsrum.

Glada höst-hälsningar
Maret@spray.se

Elin sa...

Oj, vad fina saker de hade! Jättesvårt att välja, men jag tror att jag skulle välja "a home without a dog...". Det stämmer så bra, och jag kan verkligen inte tänka mig ett liv utan hund igen!

Elin Fahlander, elin.fahlander@bredband.net

Pattsy sa...

Skulle absolut kunna tänka mig texten "Det kan inte gå mer än åt helvete" bara för att helvete va så fint å snirkligt så man blir superpositiv juh!!

//Pattsy
(har bloggat)

äppelblomman sa...

Åhh vilken underbar tävling!!
Underbara saker,men jag måste ändå välja världkartan! Skulle jag vinna den så skulle det bli en VÄLDIGT bra farsdag present till Jonas som älskar denna väldskarta!
Alla lotter som går till mej;-)
Kram K

Juristen sa...

Svårt o välja! Jag gillar Kärleken förde oss samman, Together we make a family, Det finaste vi gjort och Ditt o din kärastes namn-fast med barnens namn. Familjetema nu när vår familj snart e komplett!

Hili sa...

Jag har varit inne på deras hemsida och kollat runt. Jag är ute efter väggord till en väldigt tom och tråkig vägg hemma så hade jag haft turen att vinna tror jag att jag hade beställt You're never fully dressed without a smile. Dom har så många fina så det är väldigt svårt att bestämma sig :)

Kram

Jenny Shima sa...

Jag hade valt Med på noterna som en present till min sambo som är väldigt musikintresserad.

kram
jennyshima@gmail.com

Maua sa...

Jag hade valt lejonhuvudet att ha ovanför soffan lite som en jakttroffé fast snäll ;)

Maua.bw@gmail.com

Marie sa...

Självklart vill jag vara med och tävla men har inte hunnit med förrän nu! =)

Jag vill vinna ordet KÄRLEK i stor text eller världskartan!!

Länkar till dig från min blogg också. Så nu håller jag tummar och tår att det blir jag som får pryda nån av mina vita väggar med ett svart ord! =)

Anonym sa...

Jag skulle välja not-snuren, för att ge min sambo i present, äntligen något som han inte vet att han vill ha!

Mvh
annahartvigson@hotmail.com

Emily sa...

Som nybliven mamma kan jag bara instämma på denna text! "Ett litet barn är ett stort mirakel"

MVH
Emily Erlandsson
emilytuffing@hotmail.com

Sara sa...

Jag hade lätt valt den snygga väggdekoren "Love and dreams" med krusiduller i hörnen. Tänkvärda ord och fin design.

Jag skriver om din tävling på min blogg också. :)


/Sara

sarasofianorling@gmail.com

Anonym sa...

Jag skulle vilja ha Bakom molnen lyser solen, det är ett bra livsmotto !
MVH Moster Ulla
u-lind@telia.com

FridaK sa...

Jag skulle vilja ha världskartan. Har alltid haft en önskan om att sätta upp kartnålar på en karta på platser jag varit. Nu blir det där vi har varit som familj :D

Frida
write_frida@hotmail.com

Annika sa...

Jag hade valt flicka med ballong, den är ju så söt :)

Mvh
Annika
annikabart@hotmail.com

Anonym sa...

Dance in the rain behöver jag se i min hall varje dag, vet inte hur jag ska överleva ännu en vinter i Göteborg med regn och slask utan den! / Marika
marika_larsson@yahoo.se

Evelina sa...

Hej! Jag vill ha den fina Banksy tröjan. Och vinner jag 1:a pris så vill jag ha två - en till mig och en till maken :D sen kan vi vara schysst husvagssemester klädda fast i snyggaste tröjorna.
Kram / Evelina

Jesica sa...

Hej! Jag skulle vilja ha hjärteträdet om jag vann.

MVH Jessica

jessicawidlund_4@hotmail.com

Magdalena Kvennborn sa...

Ja vad kul med tävlingar, jag vinner ju aldrig något så nu håller jag tummarna håååårt! :-)

Jag skulle välja en väggdekor antingen: "Köket är hemmets hjärta (svenska)" till vårt kök när det är renoverat & klart eller väggdekor "ABC" till vår älskade dotters rum. Kan aldrig få nog av väggord!

Puss & kram
Magdalena
M_Kvennborn@hotmail.com

Emma sa...

Jag skulle vilja vinna receptet på scones, passar nog bra i köket som håller på att renoveras och bara blir vitt-vitt-vitt.

Jag har gillat på FB men inte bloggat.

Mvh Emma Persson
emmet83@hotmail.com

Anonym sa...

Vad roligt!

Jag skulle bli överlycklig av Banksy T-shirten, flickan med balllongen!

min mail är poopidooo@hotmail.com

Hälsningar Robi