fredag, november 04, 2011

Trevlig helg!!

Idag har Kalle varit ledig så det har varit en slapp dag för min del. Han lämnade Nemo på dagis och har sen mest varit ute och fixat. Jag drog en liten snabbstädning och bäddade rent och har den bara slappat eftersom jag inte mår helt hundra.


Finns det något härligare än rena sängkläder??

Nu är vi och hämtar Nemo på dagis för att sen åka och storhandla och efter det äta på McDonalds. Ikväll hoppas jag på en film och så ska vi tända ljus på kaninernas gravar eftersom det är allhelgonahelg.





Leon i Nemos gamla leoparddräkt. Jag tror det var det första plagg jag köpte när jag blev gravid.

1 kommentar:

Mirijam sa...

Åh vad stor han har blivit! Kan vi inte ses snart? Är Kalle hemma mycket nu, Tobbe jobbar ju mest samma tider som jag, så vi skulle kunna köra ut någon dag nästa vecka om ni har tid?