fredag, november 18, 2011

Whip it!

Jag såg precis Whip It och det var ett väldigt lyckat avslut på den här fredagskvällen. Jag och Nemo var på en lekplats efter dagis, Kalle kom hem tidigt och hade storhandlat, jag lagade en älggryta med blandsvamp som mamma plockat och vinbärsgele som mamma gjort. Lek och mys med barnen och så en bra film på det.

Resten av helgen blir det fullt upp. Imorgon ska jag rida och på eftermiddagen kommer familjerna Pohla/Nilsson och Carlenhag/Kvennborn hit. Det ska bli riktigt roligt och jag har planerat en våffelbuffe med massa godsaker. På söndag ska Kalle hämta ett lamm hos sina föräldrar och sen bär det av till Saxtorp för Me&I-party hos familjen Ernhake.

Nu ska jag sova, barnen lär ju inte ska vilja ta sovmorgon imorgon. Antagligen blir det lite tidigare än vanligt.



2 kommentarer:

Hili sa...

Fin bild på dig!!!

Maua sa...

bra film om en sjukt bra sport! Mitt lag hade match igår, hur kul som helst! :)