lördag, september 25, 2010

Vi har en riktig myslördag! Kalle gick upp med Nemo så jag fick sova och när jag gått upp åt jag en god frukost. Kalle åkte iväg för att göra ett skjutprov och när Nemo somnade gick jag ut och pysslade med framsidan. Jag har tagit in nästan alla pelargoner och planterat de nya höstblommorna och gjort riktigt fint. Nu är Kalle och hämtar en Hemnes-sängstomme som vi hittat på Blocket. Den är inte vit men kostar bara 300 kronor och för det priset kan man ju lägga ner lite jobb på att måla den. När Kalle kommer hem ska ha hjälpa mig att bränna bort ogräs mellan kullerstenarna på framsidan och jag tänkte baka en lingonkaka med havre när Nemo vaknat. Jag har inte provat den förut men den verkar god tillsammans med vaniljglass. Jag kör nämligen samma bantningsmetod som Mirijam gör just nu, ät vad du vill och rasa i vikt..

1 kommentar:

Lina sa...

Underbar bantningsmetod tycker jag ;)