tisdag, september 14, 2010

I förmiddags gav jag och Nemo oss ut i regnet. Ibland är det störigt att inte ha bil, som till exempel när det regnar och man behöver handla. Men jag fick ju motion iallafall och Nemo invigde sin regnjacka så det var ju inte så dumt ändå.

Jag var tvungen att handla till kvällen eftersom jag har bjudit in Jörgen för att fira hans födelsedag. Han är inte så mycket för att fira sånt och när jag bjöd in honom på födelsedagsmiddag undrade han vem fan det var som fyllde år den här gången eftersom han varit här och firat Kalle, Nemo och mig senaste tiden.

Men nu är det Jörgen som fyller hela 27 år och ag ska laga fläskfilégryta och baka valnötspaj och i present ska vi bjuda honom på inträdet till tatueringsmässan som är första helgen i oktober i Malmö.

1 kommentar:

MiaMaria sa...

Åhh, tattueringsmässan!! Men jag tycker att inträdet har blivit för dyrt i jämförelse med vad som erbjuds där.