torsdag, september 16, 2010

Det gick faktiskt jättebra att passa både Nemo och Alba några timmar idag. Lite svårt att underhålla och tillfredsställa två små barn på en gång men jag lyckades bra med mat, blöjbyten och sovning, förutom med Nemo som vägrade sova. Men både Alba och Nemo är ju väldigt lätta och snälla barn så jag ska inte skryta för mycket.

När Maggi kom hem åt vi lunch och sen stack vi ner på stan och shoppade lite. Jag hittade klänningarna på KappAhl som jag bloggade om förut och jag köpte en av dem som passade helt perfekt och som dessutom var sänkt 100 kronor i pris. Ett riktigt kap med andra ord. Jag shoppade lite annat smått och gott och en present till Kalle. Nu ska jag läsa lite bloggar och sen slappa i soffan. Nemo testade verkligen mitt tålamod idag för han var så trött men vägrade sova och bara skrek i vagnen. Så jag tog upp honom och bar honom men då skrek han lika mycket och hängde tungt och hävde sig neråt så det vart helt omöjligt. Tillslut blev jag så arg att jag bar honom upp och ner.


Morgonmysbebisar i pyjamas

3 kommentarer:

Magdalena sa...

Oh, mina små sötnosar!!!

Juristen sa...

Jag ska aldrig mer önska blogginlägg...!!!! Bara så du vet.

Linnéa sa...

förlår förlåt juristen! jag har klurat på det och det kommer när jag kommit på hur och vad jag ska skriva! promise!