fredag, september 03, 2010

Nemo sover ute i vagnen och jag ska städa toaletten och bädda rent sängarna. Nemo vaknade lite efter 7 imorse och det är en helt okej tid även om jag frågade om vi inte kunde sova en timme till. Jag har hunnit tvätta två maskiner, ätit frukost och lunch och så har vi varit ute och plockat björnbär, gungat, varit hos kaninerna och planterat en födelsedagsblomma. Nemo älskar björnbären och sitter under busken och käkar.

Vi invigde de här överdragsbyxorna som jag beställde till Nemo från Ellos. De passade jättebra och kommer passa länge till. Fodrade och goa är de och var perfekta när vi var ute i förmiddags och det knappt var 10 grader varmt ute och blött i gräset av dagg. Billiga var de också!


När Kalle kommer hem från jobbet så ska jag åka till Ikea och köpa en till tältsäng till min pappa som inte kan sova på den uppblåsbara madrassen. Både mamma och pappa kommer imorgon så det är klart man spenderar sin fredagkväll på Ikea för deras skull.

Inga kommentarer: