fredag, september 17, 2010

CHERRY ON TOP AWARD



Karolin var så gullig och gav mig en award igen!


"När man fått denna award så hör det till att man skall berätta 3 saker som ligger en varmt om hjärtat, visa sitt favoritfoto, och skicka vidare till 5 andra bloggar!"


  • Jag kan ju inte säga annat än att min älskade familj, Nemo och Kalle och mina föräldrar och mina underbara vänner ligger mig allra varmast om hjärtat. Eftersom man bara får lista 3 saker så får de dela på en plats.

  • Mitt hus och min trädgård. Jag går ofta bara omkring och älskar huset och trädgården. det är så fint här och mysigt. Ofta förundras jag över att det är mitt.

  • Kättbo är ett ställe som ligger mig otroligt varmt om hjärtat. Där kan jag komma bort och koppla av ordentligt. Inga måsten, bara härligt lugn och gamla fina minnen.

Skitsvårt med en favoritbild men det får bli en bild på Nemo när han är någon vecka gammal. Jag har den inramad i sovrummet och den ser så fridfull ut. Sötaste, goaste Nemo.


Och de fem bloggare som jag vill ge denna award till är:
  • Ninni - för att du har en mysig och ärlig blogg där du skriver om allt och inget.
  • Mirijam - för att din blogg är sjukt rolig och att man kan skoja så kul med dig.
  • Anna - för att du skriver rakt från hjärtat om din största längtan i livet och kampen för att nå fram.
  • Sara - för att ditt inlägg om din syn på dig själv skapade en bra diskussion.
  • Anna - för att pigga upp dig lite i den sista väntan på er lilla bebis!

Inga kommentarer: