fredag, september 24, 2010

I have a confession to make...



































Men det är lite jobbigt, jag vet inte hur jag ska säga det...





























Okej... Här kommer det...





























Jag har blivit helt fast i Kungarna av Tylösand. Fy fan så skämmigt. Innan det började så sa jag efter att bara hört namnet på programmet att det skulle jag aldrig i livet se. Men så satt jag vid tv'n en kväll och klickade runt och hamnade precis i introduktionen av deltagarna och sen var det kört. Jag vet inte vad jag ska tycka, men det första jag tänkte var vad deltagarnas föräldrar tycker. Och framtida arbetsgvare? Nej usch, nu har jag blivit så gammal och konservativ så jag skäms lite mer. Programmet är bara så galet att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta men jag vill bara se mer och mer...




4 kommentarer:

Lina sa...

Du har min fulla förståelse för din facination av programmet och jag håller med dig.

Hade människorna som är med i programmet insett hur detta kommer hämma dem om de vill ha ett jobb utanför showbiz, tror jag inte de hade gått med på det. Det är så vulgärt och rent ut sagt skämmigt men jag kan inte heller sluta titta. Jag är också fast!

Och det är liksom med skräckblandad förtjusning som jag ser på det.

Anonym sa...

Jag också, jag också!! De är så sjukt pinsamma att titta på men man vill ju inte missa något!!! När Rang försvann så försvann ett stort irritationsmoment - TYVÄRR! :)Kram //Nina

Lena sa...

Skönt att höra att man inte är ensam... Jag skäms, skrattar och kollar bort stundtals under programmets gång, men ändå måste jag se skiten.

Mirja sa...

jag såg faktiskt andra avsnittet,men orkade bara 10 min innan jag stängde av..