torsdag, september 30, 2010

Efter gårdagens avsnitt av Kungarna av Tylösand tyckte jag att programmet, om möjligt, sjönk ännu lägre. Eller deltagarna rättare sagt, eller killarna mer exakt. Nemo (bara att en kille heter Nemo får mig att må illa..) sa att han haft sex med typ 100 tjejer, och sen sa en av tjejerna att hon haft sex med typ 100 killar och då säger Jockiboi (med töntigaste smeknamnet och den vidrigaste av dem alla) att han tyckte det var slampigt. Och enligt en av de andra killarna, Maskinen kallas han (hur mycket dör man inte av det liksom??), är det slampigare om en tjej har sex med många än om en kille har det för att:

- En kuk blir ju inte mindre hur mycket den än knullar men en fitta blir ju större ju mer kuk den har i sig.

Killen säger sig ha legat en jävla massa och är riktigt bra i sängen men jag tvivlar för han verkar ju inte ha någon koll på den kvinnliga anatomin överhuvudtaget.

Och sen kallar sig killarna för Wolfpack och ylar när de är ute och festar och grejar. Alltså, är jag gammal och mossig? Jag tycker det är så sjukt löjligt och barnsligt. En av killarna var otrogen mot sin tjej och de andra killarna "unnade honom ett bra knull". Herregud, klarar man inte av att inte ha sex längre än en vecka kanske man inte ska ha ett förhållande och ge sig in i ett sånt program? Och de andra killarna var lite impade av att det otrogna svinet verkligen höll på länge men kom igen, han var väl asfull och då kan väl vilken kille som helst hålla på i tre år.

Och tjejerna är så jävla tråkiga. Man trodde ju de skulle leva upp till sina smeknamn men de är ju så jävla lama. Hon som kallas Svampen verkar ju knappt varit full och Lady Lapdance är skitful och en riktig gnällkärring.

Och ändå kollar jag. Jag lär ju också ha något fel i huvudet.

2 kommentarer:

äppelblomman sa...

Jag är heller inte riktigt klok som kollar på det där skit programmt. Och de är helt fuckt upp i huvudet alla, och ändå kollar jag på det...

Lina sa...

Jag vet, de är helt sjuka i huvudet. Och att de gör det TROTS de blir filmade!! Jag skäms varje gång jag ser det, ändå kollar jag.