söndag, september 19, 2010

Det har varit en jättebra dag! Klockan ett hade jag ett Me&I-party och det var riktigt mysig. Vi var 8 tjejer som fick se senaste kollektionen med massor av fina kläder. Jag hade bakat och bjöd på Leilas New York Blueberry Cheesecake och cupcakes och jag tror alla uppskattade det. Jag hade helt missat Cecilia Blankens kollektion och den var helt underbar.


Eftersom jag var värdinna fick jag 300 kronor att handla för och det tycker jag är en mycket bra present. Jag tycker det bara var kul att ha det, ingen större ansträngning.

Nu sitter vi och kollar på valvakan och det är förjävligt att Sverigedemokraterna har fått så många röster. Skrämmande, vad tänker folk med??

4 kommentarer:

Jöns Marie sa...

Absolut, jag håller helt med dig, vad är det för fel på folk?!!

Lina sa...

Ja, det är skrämmande. Jag undrar var allt detta hat som driver folk att välja sverigedemokraterna kommer ifrån

äppelblomman sa...

Ja det kan man verklige fråga sig?? Tror tyvärr att det är många ungdomar som inte vet innebörden av sverigedemokraterna...

Jag väntar hem en Me & i tröja till Dougals, älskar deras fina kläder!!
Kram K

evelina sa...

Ja fy fan! helt galet :(