onsdag, september 01, 2010

HIPP HIPP HURRA! Idag är ingen vanlig dag för det är min födelsedag!

30 år, det kan man inte tro va? Inte en dag över 20 ser jag ju ut att vara. Nemo har firat mig genom att vakna vid 6 och sen har jag fått flera sms, ett par telefonsamtal, en hårtork från Björn Axén, en gammal fin servis och ett presentkort på Indiska.

Ikväll kommer Kalles föräldrar, farmor, Börje, kusin Emma och Jörgen hit. Marika är också här så det blir ett roligt kalas. Jag ska bjuda på paj och sen jordnötskladdkaka och cookiebrownies.

Nu ska jag fira vidare!

9 kommentarer:

Lena sa...

Många Grattis! Hoppas att du får en toppen-dag och fler fina presenter :)

äppelblomman sa...

Grattis på din dag och välkommen in i 30-års klubben!!;-) Men vi gör oss inte äldre än vad vi är... Så klart att vi fortfarande är 20;-)
Kram K

Lilla Anna sa...

GRATTIS!!

Marie sa...

Grattis grattis på födelsedagen!!!
Låter som du får en toppen dag!!!

Jennie sa...

WEEEEE Grattis på födelsedagen! :D

Anonym sa...

Grattis! :)

LolitaRegina sa...

Grattis grattis grattis!! Och jordnötskladdkaka! Kan man få receptet? :)

Jenny Shima sa...

Grattis Linnea! 30 är bara en siffra och du ser betydligt yngre ut :)

Helena sa...

Grattis!! =)