tisdag, september 21, 2010

Imorgon ska Nemo opereras. Klockan 7.15 ska vi befinna oss på barnsjukhuset i Lund och 8.10 börjar operationen. Nemo får inte äta något efter klockan 2 inatt så vi ska väcka honom vid 1 så han får välling så han inte hungrar ihjäl imorgon. 5.30 imorgon ska vi sätta emla på hans handryggar så han är bedövad när vi kommer dit.

Operationen tar ungefär 1,5 timme och det kommer vara en jobbig väntan. fast det allra jobbigaste tror jag blir att lämna honom när han sövts. Tack och lov så gick det bra att Kalle också var med så jag slipper vara ensam iallafall. Håll tummarna för att allt går bra imorgon!

10 kommentarer:

Mirja sa...

Ska tänka på Nemo imonbitti. Min operation börjar kl 12 så jag kommer också vara sådär härligt groggy imon eftermiddag. Hoppas Nemo slipper må illa efteråt och att han snabbt är på benen igen. Lycka till!

Anonym sa...

Ska tänka på Nemo och det kommer gå hur bra som helst :) Lycka till säger jag till er båda (antar att du kommer ha ett hell när du sitter och väntar) Puzzzzzzz från Hili

Mirijam sa...

Klart det går bra, det kommer gå fantastiskt!

Anonym sa...

Lycka till imorgon.
Kramizzzzzzzzzzzz från Mercan.

Elisa sa...

Nemo finns i mina tankar. Det kommer att gå bra :-)
Stora Kramar

Evelina sa...

Hoppas allt har gått jättebra idag. Massa pussar och kramar!

Lina sa...

Håller alla tummar och tår! Hoppas att allt gått bra!

Magdalena sa...

Vi har hållt tummarna för att allt har gått bra med vår lille gudson idag. PUSSAR

äppelblomman sa...

Hoppas att operationen gick bra och att lilla Nemo mår bra!!
Kram K

Linnéa sa...

tack för alla era tummar!