fredag, september 17, 2010

Jag fick städat hela huset idag, och har tvättat två maskiner. Nemo piggnade till efter att ha sovit ute i två timmar och hade ingen feber. Nu på kvällen var han lite varmare men inte så mycket. Dock får han ingen ro så när vi lagt honom vaknade han och grät hela tiden så det blev inte så mycket tacos-fredags-mys för oss. Nemo fick komma upp och ligga i soffan och jag tror både han och Kalle sover där nu. Han har inte velat äta alls idag men iallafall druckit två flaskor välling. Jag hoppas natten blir bättre än den förra för det ser ut som jag får ta den igen.

Imorgon ska Kalle till Malmö och hjälpa sin mamma att bära upp lite grejer till lägenheten. Jag hoppas hon har kollat ifall vår säng går in där hon ska ha den så vi kan köpa en ny. Det är ohållbart att dela 140 centimeter med en sprattelgubbe. Hoppas att Nemo är bättre imorgon så vi kan hitta på något. Det är så jävla tråkigt att bara vara hemma hela dagarna.

Jag ska nog gå och lägga mig snart, är rätt trött faktiskt.

3 kommentarer:

Lina sa...

Hoppas han mår bättre idag :) Har du bestämt vad för säng det blir?

Linnéa sa...

ja vi har nog bestämt oss för hemnes-sängen. :)

Lina sa...

Det gör ni rätt i! Den är riktigt fin!