lördag, september 04, 2010

Jag har velat att vi ska köpa en ny säng eftersom den vi har bara är 140 bred, dock är den fantastiskt skön att sova i. Så länge det bara var jag och Kalle så spelade det ingen roll att den inte var så bred eftersom vi sover klistrade på varandra hela nätterna men sen Nemo blev lite större och ibland ligger mellan oss och kastar sig av och an så skulle 20 centimeter till inte vara så illa. Men eftersom Kalle köpte sängen i sina ungkarlsår för typ 40 000 kronor så ville han inte bara köpa ny säng.

Nu har Kalles mamma köpt en övernattningslägenhet i Malmö och vill väldigt gärna ha vår säng där och jag hoppas att den passar in där hon ska ha den för då får vi en ny säng. Jag vill ha en med stomme och har sett några på Ikea som gärna får bli min framtida sovplats.

3 kommentarer:

Lina sa...

Jag tycker att den på bild tre var finast :)

Anonym sa...

Jag med!!!
Mercan.

Jenny p sa...

Nr 3 va snygg tycker jag!!