måndag, februari 05, 2007

Vägning 4

Första pluset på vågen. 0,2 kg. Inte mycket med det är STÖRIGT! Dock tror jag det beror på att jag har mycket vätska i kroppen efter helgens festligheter och så har det nog blivit liiite för mycket gott.
Denna veckan blir det skärpning!!! Jag ska inte festa i helgen och det kommer nog märkas på vågen på måndag tror jag.

Men jag känner mig inte alltför ledsen av mitt lilla lilla plus eftersom det var mätardag för midjan oxå.
82 cm. Vet ni vad det innebär?
En minskning på hela 13 centimeter!!!
95 cm var jag runt midjan när jag började för 4 veckor sen och nu är jag nere på 82. Helt jävla underbart.

Härligt väder oxå, så nu blir det promenad!

9 kommentarer:

Anonym sa...

WOW!!!! Minus 13 cm är ju supermycket! BRA JOBBAT! Jag är väldigt stolt över dig!

Linnéa sa...

raur: jag blev helt chockad, trodde aldrig det skulle vara så mycket!!! men man har väl mycket onödig vätska och så i kroppen som försvinner..:)
tack för din uppmuntran!

Anonym sa...

13 centimeter är ju hur bra som helst!! :D Grattis som fan!

Anonym sa...

Wowsing bajsing! :)

Anonym sa...

Damn! 13 cm det är ju tokmycket :) Grattis!

Anonym sa...

ååh 13 cm det är ju skit bra :) du kommer garanterat att klara av detta.. nu börjar man själv fundera på om man ska försöka med vk, de verkar ju funka bra.

mimmi sa...

Svinbra!! Det är ju helt normalt att gå upp/stå lite stilla. Fina sminkningarna var också!

Anonym sa...

WOW! Grattis! 13 cm är ju fan asmycket!

Linnéa sa...

dessi: tack, det känns helt sjukt faktiskt..:)

Lisa: eller hur..:)

Eve: I know, jag blev helt chockad..:)

Fia: VK har faktiskt varit över alla förväntningar och jag rekommenderar det starkt om man behöver hjälp med viktminskning..:)

Mimmi: ja det är nog det, får hoppas på lite ner nästa vecka. Tack så mycket..:)

Mia: Tackar, jag blev väldigt glad, om än lite chockad.:)