fredag, februari 09, 2007

RIP


Anna-Nicole Smith är död.
Nu kommer det spekuleras om vad som tog livet av henne; överdos, självmord, bantningsmedel, mord, sjukdom...

När en kändis dör så känns det så konstigt. Det berör men samtidigt finns det så långt bort.
Iom att de finns på filmer, foton och förevigade på så många sätt när de är mitt i livet så är det svårt att förstå på något sätt.

Och det är så tragiskt just med Anna-Nicole. Hon har levt ett sjukt liv i misär, förlorade sin son på nästan samma dag som hennes dotter föddes och efter ca ett halvår dör hon själv. Weird.

Undrar hur det kommer vara för hennes dotter att växa upp?
Hon kommer ju inte ha några minnen av sin mamma och den mediabild som finns kvar av henne är ju inte så smickrande.
Kommer vi om 20 år se Daniellynn (eller vad hon heter?) göra skandal precis som sin mor eller hon kanske väljer ett liv i anonymitet?
Eller så kanske hon också dör, det vore väl något.



Hur kommer vi minnas Anna-Nicole Smith?

5 kommentarer:

Lort sa...

Ärligt talat, vem bryrs sig om att hon är död? :-O

Linnéa sa...

lollan: tjaaa, jag skulle tippa på många fler än som brydde sig då hon levde.

Jenny Shima sa...

Jag tyckte det var dags igen:). Tragiskt med Anna Nicole men tyvärr inte helt oväntat.

MajjaStar sa...

I care. A lot.

Lort sa...

okej då, kanske bara är jag som inte bryr mig då ;-O