fredag, februari 02, 2007

Pölsa

Äntligen fredag!
Jag är så trött, vill bara sova igen... Hur orka en heldag i skolan med psykologi och juridik? Suck.. Jag ska ta med en massa nödfallskorsord till mig och lina som vi kan pyssla med om det blir för drygt. Vi är så seriösa..

Vad ska jag äta för middag ikväll?
Vi borde handla men det är så drygt utan bil. Kan ju bara handla så lite i taget så man pallar bära hem det..

Kalle ska vara duktig och storstäda lägenheten idag. Så skönt att komma hem och det är rent och fint UTAN att jag behöver göra något..

Imorgon är det äntligen MakeUpStore-time! Jag ska nog ha lila och guldigt smink och den lila och guldiga tubklänningen jag köpte på HM i onsdsags.

På måndag är det midjemätning och det är spännande. Jag känner att en del kläder sitter mycket skönare nu och det är happiness!

Imorgon hoppas jag på bokskogspromenad med Anna, annars får jag ta en annan långpromenad på dagen. Men det skulle ju vara allra mysigast i skogen med hund.

Tråkigt inlägg, jag vet, men nu ska jag bege mig!

PUSS!


2 kommentarer:

Anonym sa...

jag håller med dig om den kommentaren du skrev till mig sist i din blogg (svarar här så du hittar det jag skriver). jag har börjat pointsa så smått igen nu för att ha koll på hur mycket jag äter och av vad. jag kan inte heller bara träna och försöka äta rätt, då går jag inte ner. behöver också en gräns liksom. gick ju ner 8 kg på 4 månader när jag pointsade sist - UTAN att träna en sekund ;) du är jätteduktig, fortsätt på ditt spår och strunta i andras "råd", även om de menar väl!

och tack förresten för kommenatern i min blogg. nej, vi har faktiskt inte varit tillsammans längre! men det känns som hela livet :)

Anonym sa...

Pölsa <3