lördag, februari 03, 2007

Lovely väder

Jag vaknade 9.50 imorse och blev så glad när jag såg att solen sken!
Messade Anna så hon hämtade mig och så körde vi till stranden och gick en långpromenad med hennes föräldrars hund Cleo.
När jag kom hem kände jag inte alls för att sitta inne utan jag bytte om och gick en timme power walk som jag nyss kom in från. Det känns i höfterna och benen men jävlar vad skönt det var!
Nu har jag bränt många kalorier till kvällen och det behövs för jag ska dricka vin och äta mexikansk buffé.

Kl 15 och 16 ska jag och Maggi till MakeUpStore och bli sminkade. Så kul!!! Har sett ut två sminkningar som jag vill de ska göra. Får bli nåt mellanting.

Nu ska jag duscha och tvätta håret och sen försöka klura ut vilken frisyr jag ska ha ikväll.

Ha det gott!

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh vad kul att bli sminkad på make up store, skulle jag också vilja bli. får ta & kolla upp hur mycket de kostar & se ifall man kan göra de någongång fram över.

Linnéa sa...

fia: det kostar 495 kr för valfri sminkning och sen får man välja ut produkter för den summan.. skitbra! så sminkningen är i princip gratis..

Anonym sa...

Du får via bild på sminkningarna sen :D