torsdag, februari 22, 2007

Mysdag

Idag är en riktig mysdag då man inte ska göra nånting vettigt.
Intervjun och studiebesöket blev inställt pga snön och då ska man ju vara riktigt insnöad också.
Hoppas det är lika illa imorgon så man slipper en lång skoldag.
Jag myser runt i min långkalsonger med rosa hjärtan och matchande t-shirt och spelar Super Mario.
Om det inte blir skola imorgon så tänker jag gå på stan. Det är 20% på alla jeans på HM på Storgatan så jag kanske skulle försöka investera i ett par nu när mina gamla hänger i röven.

Nu ska jag återgå till spelandet, håller på med Marios new adventures. Uppdaterar nog min spännande dag lite senare!

----------------------------------

Jag var duktig och gick och tränade efter att ha spelat tv-spel och sett My name is Earl hela dagen. Har nyss ätit fiskbullar och pasta och sen ska jag, Kalle och Jörgen äta grönsaker och dipp och sen mer My name is Earl.

Såg Prison Break-reklamen nyss. MUMS!!! Jag längtar!!!


Inga kommentarer: