söndag, februari 25, 2007

Orkar inte...

Det var varit en helvetesnatt. Jag har inte fått sova en blund. Klockan 6 imorse kunde jag slappna av tillräckligt för att försöka somna men jag har varit på helspänn och vaknat för minsta lilla.
Nu har jag ångest och är ledsen. Fan fan fan.
Varför ska sånt här hända? Jag klarar inte av det. Det är som om allt gammal rivs upp och jag måste vara på helspänn och på min vakt hela tiden. Jag orkar inte det.
Fan.
Jag kan inte skriva vad som hänt för jag vill inte att någon ska veta att det kan vara så här.
Får se hur dagen blir. Jag vill helst bara vara ensam.

7 kommentarer:

MiaMaria sa...

Kalle e välkommen hit om du vill vara ensam. Hoppas att du mår bättre snart..

Anonym sa...

Hoppas att allt snart känns bättre och att anledningen till det tråkiga försvinner eller löser sig!

Anonym sa...

men vännen! Hoppas att du mår bättre nu när dagen snart är slut. Själv har jag laddat lite energi hos mami i helgen :)

Desiré sa...

Hoppas du mår myclet bättre imorgon efter, förhoppningsvis, lite sömn inatt!

*många kramar*

mimmi sa...

ursh låter inte alls bra :(

Linnéa sa...

tack vad ni är gulliga och omtänksamma..:) idag mår jag bättre och det är jätteskönt. ska ätnka på er nästa gång det känns jobbigt..

Anonym sa...

Hej vännen! Hoppas allt är bättre med dig... Vill ju inte att min kära PB-kompis ska vara ledsen!!! Tycker om dig... Kram L