torsdag, februari 22, 2007

En shopaholics bekännelser...

Jag tycker mer och mer om Ellos. Bra priser och de har blivit rätt fräsiga
Fick hem det här "setet" i veckan, ser kanske lite nördigt ut men det var över förväntan. Klänningen satt jättefint och byxorna var jättesköna. Finns i blått också och kostar 349 kr för alltihop.

Jag har 40% rabatt på en vara så jag tänkte beställa en annan jättefin klänning och utnyttja erbjudandet.


Givetvis slank lite annat ner i korgen också...
Den där oranga saken var på rea och kommer nog bli jätteskön att vandra runt i här hemma.
Jag har beställt ett par nattlinnen också, men de är skittöntiga så de törs jag inte visa för det kommer förstöra min genuina hårdhet.
Men jag garderar mig för när Kalle börjar jobba för jag fryser så mycket när jag sover ensam.

4 kommentarer:

Lort sa...

Den orange var dösnygg!!
Luva på klänning! underbart!!! :-D

Linnéa sa...

lollan: 129:- på Ellos.se, fynd..:)

Desiré sa...

Åh så mkt snygga kläder! Vill också storshoppa! :)

anna sa...

jag gillar också ellos, de har tokbilliga helt ok kläder, inte lika tantiga som de var för ett par år sen :)